De l’aula als jutjats: experiència jurídica a Girona
26/05/26L’alumnat de 1r de Batxillerat de l’optativa de Ciutadania, Política i Dret ha visitat l’Audiència Provincial de Girona, on han tingut l’oportunitat d’assistir, dividits en petits grups, a diferents judicis de l’àmbit social.
Durant la visita, els alumnes han pogut observar de primera mà el funcionament… Llegeix més»

