Participem a “Ciència en Equip”

El passat dissabte 11 d’abril, l’alumnat de l’Institut Santa Eugènia va participar en la 12a jornada de “Ciència en Equip” a Girona. Juntament amb uns 1.000 estudiants més, vam gaudir d’una edició dedicada a relacionar la ciència amb l’art, una temàtica que ens va permetre… Llegeix més»