JORNADA DE PORTES OBERTES ESO 9/03/19

El proper dissabte 9 de març, es farà la Jornada de Portes Obertes del nostre institut per donar a conèixer les nostres instal·lacions i el nostre projecte educatiu.
L’horari serà el següent:
Dia: dissabte  9 de març de 2019
Visita guiada: 11:00 i 13:00
Sessió informativa: 12:00
Us hi esperem… Llegeix més»

LASER-TAG

L’alumnat de 1r Batx ha anat a jugar a Laser–Tag. Mitjançant equips han posat a prova una estratègia grupal per guanyar punts i també desenvolupar les seves habilitats motrius. Ho han passat molt bé. ¡¡Ha sigut una gran experiència!!
Fotografies

CAMPANYA INFORMA’T 2019

Del 28 de gener fins al 2 d’abril tindrà lloc la campanya IN-forma’t, organitzada per l’Ajuntament de Barcelona, i que pretén apropar la formació postobligatòria i universitària a l’alumnat i a les seves famílies, organitzant nombroses i diverses activitats per tota la ciutat de Barcelona.

Si voleu… Llegeix més»

II TORNEIG D’ESCACS PRÍNCEP DE VIANA

El  II Torneig d’Escacs ja és aquí. Serà del 4 de Febrer fins al 11 de Març a les hores dels patis a la Sala Polivalent. Ja us podeu inscriu-re a la pàgina web oficial del torneig on també trobareu tota la… Llegeix més»