PORTES OBERTES VIRTUALS ESO PRÍNCEP DE VIANA

AJORNADA SENSE DATA LA PREINSCRIPCIÓ DE L’ESO.

Us volem portar el nostre centre a casa. Aquí teniu un recull de reportatges que hem anat fent sobre les nostres instal·lacions, el treball de Projectes Viana que fem a 1r i 2n de l’ESO, i els premis que ha guanyat el nostre alumnat els darrers dos anys.

Presentació de les Portes Obertes ESO Príncep de Viana 2020

Reportatges
Instal·lacions PdV
Treball Globalitzat 1r ESO
Treball Globalitzat 2n ESO
Premis

Menció especial treball de recerca Alba Rosell Fernandez: Casa Vidal, 110 anys d’història

Premi Sant Llorenç a la professora Núria Escobar Benaiges

Felicitats Alba i Núria: Menció especial treball de recerca: Casa Vidal, 110 anys d’història

L’enhorabona i la nostra felicitació més cordial pel treball de l’alumna Alba Rosell Fernandez, “Casa Vidal,110 anys d’història” , guanyadora per a la mostra de recerca Impuls a la Recerca Jove de Sant Andreu de Barcelona.
Moltes felicitats!

També volem felicitar a la professora que l’ajudat… Llegeix més»

Logo/Imatge corporativa projecte disseny 4t ESO

L’alumnat dels grups 4.1 i 4.3 d’educació visual i plàstica ha ideat el seu logo o imatge  corporativa per als projectes de disseny exposats a l’Institut …aqui van algunes de les propostes en format tarjeta de visita, voleu veure-les de més a prop? Las hem exposat a l’aula de visual i plàstica. Un convidem a visitar l’exposició.