NOVETATS PRÍNCEP DE VIANA

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT 2020-2021
Tota la informació per a la Preinscripció al Batxillerat al Viana.

• Termini per presentar la sol·licitud: del 27 de maig al 3 de juny
  • Presentació de documentació: fins al 4 de juny de 2020

Formulari cita prèvia preinscripció Batxillerat al Viana.

Correu electrònic del Viana: a8046608@xtec.cat

PREINSCRIPCIÓ ESO  2020-2021
  • Publicació de les llistes amb barem provisional: 29 de maig de 2020.
  • Presentació de reclamaciones: del 2 al 5 de juny de 2020.

Llistat barem provisional ESO

Reserva cita prèvia: Preinscripció obligatòria – Reclamacions barem

CALENDARI EXÀMENS FINALS 1r i 2n BATXILLERAT 2019-2020

ATENCIÓ: problemes amb les llistes baremades ESO

El Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) ens ha informat que hi ha errors en les llistes de baremació provisional. Podria ser que, amb el procés d’anonimització de les dades, s’hagin pogut ometre algunes sol·licituds que el centre havia validat prèviament. Us recomanem que us adreceu a fer la consulta a través de l’OVT, on trobaran la informació veraç sobre la baremació de la seva sol·licitud:

Accès a la consulta

Cal que tinguin en compte que l’identificador que han d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a.

EL NOSTRE ALUMNAT PROTAGONISTA DEL DOCUMENTAL SOBRE EL CONFINAMENT

Els germans Roca Socias, el Darel (1r d’ESO) i el Denis (3r d’ESO), són protagonistes d’una sèrie documental sobre el confinament de joves i adolescents de Sant Andreu. Es titula “Desde casa” i es va estrenar a Vimeo el 22 de maig.

La sèrie consta de 10 capítols gravats entre el 4 i 7 d’abril i es pot veure cada quinze dies.

Podeu veure la noticia a La Vanguardia , a l’Exprés de Sant Andreu i veure la sèrie “Desde Casa”.

PROGRAMACIÓN microPYTHON a 3r d’ESO

Dintre de la dotzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives, organitzada pel Departament d’Educació en col·laboració amb Citilab, el nostre Institut presenta la ponència
Programació microPython a 3r d’ESO amb D1 mini ESP8266

Que relata… Llegeix més»

T’interessa debatre sobre la història i el cinema?

La resposta és a la matèria d’Història del Món Contemporani.

La nova proposta pretén estudiar amb profunditat el segle XX mitjançant el Cinema, la Literatura, la novel·la gràfica i la fotografia.

Els cinefòrums i els debats seran una peça fonamental per entrenar el pensament crític analitzant les grans qüestions com les guerres mundials, les revolucions, el feixisme, la guerra freda, el racisme, la democràcia o el feminisme.

COM GESTIONAR EL CORREU ELECTRÒNIC

Cada vegada rebem més comunicacions via e-mail i entre tanta informació és fàcil perdre algun correu important o alguna tasca pendent. El nostre professor de llatí Samuel ha preparat una petita guia per aprendre a gestionar els correus mitjançant l’anomenada tècnica “inbox zero”, que consisteix a tenir la safata d’entrada buida. Vegeu el vídeo per conèixer maneres de gestionar i tenir més endreçat el vostre correu electrònic.