JORNADA DE PORTES OBERTES

JORNADES PORTES OBERTES D’ESO 14 DE MARÇ

El proper dissabte 14 de març, es farà una Jornada de Portes Obertes al barri per donar a conèixer les instal·lacions i el projecte educatiu de l’Institut Príncep de Viana.

L’horari serà el següent:
Reportatges

11h 1a visita guiada per les instal·lacions… Llegeix més»

MICROSCPIA ELECTRÒNICA A LA UAB

L’alumnat de Biologia de 1r de Batxillerat va assistir dilluns al Servei de Microscòpia Electrònica de la UAB. En aquesta visita els van explicar els fonaments d’aquesta tecnologia i, en petit grup, els alumnes van poder treballar amb el microscopi electrònic de transmissió (MET) i amb el d’escombratge o scanning (SEM), observant diversos tipos de materials i aprenent les utilitats i aplicacions d’aquests instruments.

Fotos de la jornada

BIOQUÍMICA EN VIU

L’alumnat de Biologia de 1r de Batxillerat va assistir, la tarda del passat divendres, a la Universitat de Barcelona. A la Facultat de Bioquímica van realitzar diversos tallers pràctics: determinació de la temperatura metabòlica òptima d’un llevat, i de la concentració de proteïnes amb espectrofotometria,… Llegeix més»