Jornades Portes Obertes ESO Curs 2021-2022

ç

Informació Preinscripció ESO 2021-2022

Dates: Del 17 al 24 de març

Per formalitzar la preinscripció del vostre fill o filla heu d’anar a la web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Dades del nostre centre per emplenar la sol·licitud:

Nom del centre: Institut Príncep de Viana

Codi de centre: 08046608

Busques on fer Batxillerat? No us perdeu les Portes Obertes de Batxillerat

Per visitar presencialment el centre és imprescindible sol·licitar cita prèvia

Les visites previstes (en grups petits i complint totes les mesures per COVID) són els dies:

• 27 d’abril (Reunions presencials a les 16:00, 17:00 i 18:00h)
  • 28 d’abril (Reunions presencials a les 16:00, 17:00 i 18:00h)
També farem una sessió telemàtica:
  • Dijous 29 d’abril a les 17:30h

Fabricació Digital a La Llotja

El passat divendres els alumnes de Tecnologia Industrial de 1r de batxillerat del nostre centre van tornar a visitar les instal·lacions de Fabricació Digital de La Llotja.
Aquesta visita és una activitat relacionada amb
el Programa pedagògic dels Ateneus de Fabricació organitzat per l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci d’Educació de Barcelona, on el nostre centre ha estat escollit per engegar una experiència pilot amb l’Escola Llotja – Sant Andreu.
Els nostres alumnes estan dissenyant interfícies amigables compatibles amb els sensors de CO2 del projecte aireamos. Una vegada superada la fase de maquetes, aquest divendres les van presentar als col·laboradors de la Llotja i van resoldre diferents dubtes per iniciar la fase de modelatge.

Podeu veure totes les fotografies a la mediateca

Dia Internacional de les dones al Príncep de Viana

El Dia Internacional de les Dones o Dia de la Dona Treballadora se celebra el 8 de març de cada any i està reconegut per l’Organització de les Nacions Unides (l’ONU). És un dia aprofitat tradicionalment per a reivindicar el feminisme denunciant el sexisme. Aquest dia commemora la… Llegeix més»