GUANYADORS DEL CONCURS ROBOLOT DE ROBÒTICA

El nostre centre ha estat distingit amb el premi Empar Garrido de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach (Universitat de Girona) per la seva participació al concurs de robòtica Reptes TdR STEAM ArduinoBlocks del Robolot d’enguany.

També l’alumna Laia Pedregosa, amb el seu projecte ¡Discoteca!, ha guanyat el premi de la categoria ESO del mateix concurs.

Enhorabona a tots els alumnes, que han presentat uns projectes amb una qualitat i documentació extraordinàries!

INFORMACIÓ INICI DE CURS

Benvolguts i benvolgudes,
L’equip de professors i professores de l’institut Príncep de Viana us volem donar la benvinguda al nou curs escolar 2020-2021 i desitjar-los una bona estada al nostre centre.
A continuació trobareu informació en relació al material escolar (material didàctic, llicències digitals, portàtil,…) que ha de tenir preparat l’alumnat al setembre.

Carta informació inici curs ESO.

Carta informació inici curs Batxillerat.

Informacions inici de curs 2020-2021 i material didàctic.

Sessió informativa adquisició portàtil de centre: 17 de juliol a les 17:00 hores.  (Properament tindreu l’accés a la sessió de videoconferència a la web del centre).

ROBOLOT 2020

Avui alumnes de 3r i 4t d’ESO han començat a resoldre els reptes del concurs de robòtica Robolot 2020  REPTES AMB TDR-STEAM I ARDUINOBLOCKS. Els desitgem molta sort a tots!

ALUMNAT PdV PROTAGONISTA DEL DOCUMENTAL SOBRE EL CONFINAMENT

tíolEls germans Roca Socias, el Darel (1r d’ESO) i el Denis (3r d’ESO), són protagonistes d’una sèrie documental sobre el confinament de joves i adolescents de Sant Andreu. Es titula “Desde casa” i es va estrenar a Vimeo el 22 de maig.

La sèrie consta de 10 capítols gravats entre el 4 i 7 d’abril i es pot veure cada quinze dies.

Podeu veure la noticia a La Vanguardia , a l’Exprés de Sant Andreu i veure la sèrie “Desde Casa”.

1r capítol. 2n capítol. 3r capítol. 4t capítol

ATENCIÓ: problemes amb les llistes baremades ESO

El Consorci d’Educació de Barcelona (CEB) ens ha informat que hi ha errors en les llistes de baremació provisional. Podria ser que, amb el procés d’anonimització de les dades, s’hagin pogut ometre algunes sol·licituds que el centre havia validat prèviament. Us recomanem que us adreceu a fer la consulta a través de l’OVT, on trobaran la informació veraç sobre la baremació de la seva sol·licitud:

Accès a la consulta

Cal que tinguin en compte que l’identificador que han d’introduir és el del progenitor que ha fet la sol·licitud, no pas el de l’alumne/a.