El museu de la prehistòria

FOTOS AQUÍ

Els nois i noies de 1r d’ESO van estar tres dies de sortida treballant la prehistòria a Serinyà. Allà van fer tallers de pintura rupestre, confecció d’eines, tallers de cistelleria i fang, etc. que els van permetre entendre d’una manera vivencial tot d’experiències relacionades amb aquesta època. Un cop a l’institut, i per mostrar tot el que havien après, van convertir cada aula de 1r d’ESO en el seu particular museu de la prehistòria. Hi van fer coves amb pintures rupestres, llums simulant el foc, exposició d’objectes, exposicions orals amb suport visual, guies acompanyants en les visites, cartelleria, etiquetatge…Finalment, l’alumnat de batxillerat va anar visitant els museus i escollia quin consideraven que era el més treballat i el més didàctic. Va guanyar la classe de 1rD i com a premi els convidarem a un esmorzar a la platja!

Des d’aquí volem felicitat a tots els nois i noies de la promoció de 1r d’ESO perquè s’ho van prendre molt seriosament i estem molt contents amb el resultat i de com de bé s’ho van passar. També agrair a tot l’equip de professorat de 1r d’ESO la seva implicació i suport a l’alumnat. Van ser dos dies de bogeria però molt profitosos. L’any vinent més!