Proves Cangur de matemàtiques

El dijous 21 de març els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat de l’INS Puig Cargol van participar a les Proves Cangur. Són unes proves que es fan a tot Catalunya el 3r dijous del mes de març cada any. Els alumnes han de resoldre amb 1h:15min  30 problemes matemàtics. Els alumnes del centre que millor ho han fet són els següents :

• Daniel Fernández ( 1Batx ) : Posició 45 de 5114 participants. Dintre del 0,88% dels millors.
  • Daniel Cándido ( 1Batx ) : Posició 428 de 5114 participants. Dintre del 8,33% dels millors.
  • Jofre Ciberta ( 2Batx ) : Posició 38 de 3221 participants. Dintre del 1,18% dels millors.
  • Stanis Colomar ( 2Batx ) : Posició 329 de 3221 participants. Dintre del 10,24% dels millors.

Moltes felicitats, ho heu fet molt bé !!!!!