Xerrada sobre el procés creatiu a càrrec de Toni Brun

Aquest dimarts, dia 31 d’octubre, l’alumnat de la matèria optativa de Creació literària de 1r de Batxillerat va tenir el plaer de ser interpel·lat i gaudir de les reflexions de Toni Brun, professor de Llengua anglesa del centre i lletrista del grup musical The double shame. Durant la xerrada, que es va portar a terme a la biblioteca del centre, es va fer esment al moment de la creació, no només literària, sinó també artística en general, i es va parlar de la improvisació com a mètode per a la creació. Es va parlar també de l’origen de la necessitat que porta l’ésser humà a crear i es va acabar amb un breu exercici en què l’alumnat va participar de manera activa.

Estem molt agraïts que Mr. Brun accedís a col·laborar i preparés una sessió tan interessant i necessària per a qualsevol persona que senti la necessitat d’expressar-se mitjançant qualsevol disciplina que tingui a veure amb l’art.

Gràcies per l’experiència!