Sortida 2n de batxillerat a Cosmocaixa i Casa Batlló

El darrer divendres dia 1 de març els alumnes de 2n de batxillerat van visitar CosmoCaixa de Barcelona podent gaudir de la nova sala Univers. Tant bon punt van arribar, van tenir una estona lliure per passejar pels diferents espais dedicats a la ciència. De la sala Univers en destaquen dos aspectes: una recreació del Big Bang, amb uns efectes visuals espectaculars i amb uns comptadors que, tot seguint l’evolució de l’explosió, marquen a gran velocitat els anys i la temperatura;  l’altre aspecte és una reproducció del planeta Terra obert per la meitat que permet veure de què i com està format el centre del planeta, i amb imatges interactives  dels dos hemisferis amb les quals es poden observar els efectes de l’escalfament global.
Una visita que recomanen efusivament a tots els alumnes independentment del curs i edat.
A la tarda, a Casa Batlló, tots plegats van poder gaudir d’un dels grans símbols del modernisme català, així com van poder aprofundir una mica més en els ideals estètics d’aquest moviment.