Millorem l’ortografia a 4t d’ESO

Aquesta setmana l’alumnat de 4t d’ESO, a les hores de Llengua catalana, ha estat treballant l’ortografia d’una manera més lúdica per tal de millorar la seva expressió escrita. En primer lloc, cada alumne/a ha redactat un text i, un cop acabat i corregit, s’han fet grups per tal de recollir les faltes d’ortografia més freqüents dels textos elaborats i corregits prèviament. En segon lloc, cada grup ha creat un joc d’ortografia per a treballar les faltes més comunes (jocs de memòria, preguntes, jocs amb daus…). Finalment, hem fet una sessió en què l’alumnat, per grups, ha jugat als jocs confeccionats pels companys/es de nivell. Amb aquesta activitat es vol aconseguir que l’alumnat prengui consciència de les faltes que fa més sovint per tal de reduir el nombre d’errades ortogràfiques. Esperem que així sigui!

Si voleu veure més fotografies, cliqueu AQUÍ.