General

Filtre antiguitat mode on !!!

Amb els alumnes de 3r d’ESO de Cultura clàssica hem estat tractant el teatre grecoromà, més concretament la comèdia romana. Després d’haver visualitzat un exemple de comèdia, els alumnes van elaborar el seu propi esquetx teatral, intentant simular la trama, els personatges i l’humor dels nostres estimats romans.  Posteriorment, vam confeccionar unes màscares teatrals, que eren

Filtre antiguitat mode on !!! Llegeix més »

Xerrades sobre nutrició

Al llarg d’aquest mes de març l’Olga Brunner, dietista-nutricionista de l’ABS Palamós i Palafrugell, està fent xerrades al nostre alumnat de 2n d’ESO i de batxillerat. A partir d’una presentació es parla de sostenibilitat, tipus d’aliments, envasos, sucre i sobretot de salut. L’objectiu és prendre consciència de la importància de menjar bé per tenir una

Xerrades sobre nutrició Llegeix més »

Com som al Puig Cargol?

Aquest vídeo ha estat realitzat per l’Abril Sallés, la Lola Espejo, en Miquel Coll i la Nayade Pretel de 3r d’ESO. Els vam proposar de fer un vídeo per ensenyar l’institut des de la seva perspectiva i pensat per mostrar una mica el funcionament del centre. Moltes gràcies per la bona feina que heu fet!!

Com som al Puig Cargol? Llegeix més »

Calendarium romanum

Sabies que abans l’any tenia 10 mesos i començava al març? Sabies que el gener i el febrer els van afegir més tard, col·locant-los al final? Sabies que el juliol i l’agost es deien Quintilis i Sextilis i posteriorment es van canviar per Iulius i Augustus pels governants Juli Cèsar i Octavi August? Sabies que

Calendarium romanum Llegeix més »

Línia i color a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO, amb la professora Montserrat Lacomba, ha estat treballant la línia i el color. Han fet una activitat que consisteix en dibuixar petits contorns i resseguir-los amb línies de colors, així les formes es van ampliant fins emplenar tot el suport. A part d’una activitat amb un resultat molt vistós, és un

Línia i color a 1r d’ESO Llegeix més »

Visita d’exalumnat del centre per compartir experiències amb els batxillerats

Ahir dimecres ens van visitar en Marc Bombardó, en Marc Toledo, en Guillem Juanals, l’Ismael El Basli, la Nerea Rodríguez, la Marina Bombardó i l’Aïda Perpiñà. Tots ells van fer el batxillerat al nostre institut. Van tornar per un dia per tal de compartir les seves experiències acadèmiques després del batxillerat. Els nois i noies

Visita d’exalumnat del centre per compartir experiències amb els batxillerats Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut