SERVEI DE GUIES DE LES PINTURES ROMÀNIQUES: ENS ESTRENEM AMB ELS ADULTS!

Els qui seguiu el bloc de l’institut haureu vist les activitats de difusió de patrimoni que hem anat fent en els darrers anys, bàsicament encarades als alumnes de 5è de primària del municipi o bé a les famílies que visiten l’institut a les jornades de Portes Obertes.

Enguany, els alumnes de 3r i 4t d’ESO s’han estrenat en accions de guiatge amb persones adultes:  el passat mes d’octubre l’alumna Marina Moreno (4t ESO) va participar amb una ponència a les Jornades Europees de Patrimoni; i el passat dijous 30 de gener els alumnes Najim el Gamhi, Ainhoa Rodríguez i Itziar Guadalajara, -de 3r ESO-, van explicar el romànic i les pintures de Sant Salvador als alumnes de l’Aula de Formació d’Adults de Vacarisses, en ocasió d’un intercanvi amb l’Escola d’Adults de Polinyà.

El guiatge dels nostres alumnes, coordinat per la professora Jenifer Asensio i la tècnica de l’Arxiu Municipal, Alícia Garcia, va ser molt enriquidor per a totes les parts.

Esperem tornar a repetir l’experiència quan aparegui una nova oportunitat.