Fem volar estels

Dins el marc de la celebració del Tricentenari del 1714 es porta a terme l’activitat “Fem volar estels”, d’enlairament simultani d’estels elaborats pels alumnes dels centres educatius de tot Catalunya.
Dia 10 de desembre de 2014 a les 10 hores, al pati dels centres educatius… Llegeix més»

UNPORTAL.NET

El proper dimecres 3 de desembre a les 20h, es celebrarà una reunió informatives dirigida als pares i mares d'alumnes per tal de presentar-vos el portal d'orientació d'estudis superiors “UNPORTAL.NET”. Esperem la vostra assistència. http://www.unportal.net/

Eleccions al Consell escolar

S’han convocat eleccions per a la renovació del Consell Escolar.
Enguany correspon renovar 1 representant d’alumnes, 1 de pares i 3 de professors.

Els pares i alumnes que vulguin presentar les seves candidatures, poden fer-ho fins el 12 de novembre, complimentant el full de candidatura que tenim… Llegeix més»

Cuina sense pares

L’ajuntament de Gironella organitza un taller de cuina per a joves de 14 a 18 anys. Es farà el proper dimarts dia 21 d’octubre al casal de la Gent Gran de Gironella.
Us animem a participar-hi.

Conferència inaugural de curs

L’ajuntament de Gironella inicia aquest curs un projecte educatiu municipal (PEG: Projecte Educatiu de Gironella). Amb aquest motiu, el proper dilluns 15 a la tarda es celebrarà una conferencia inaugural del curs escolar a càrrec d’Enric Roca, doctor en ciències de l’educació de la UAB,… Llegeix més»