DUES FINESTRES AL MÓN

Els alumnes de 4t d’ESO de francès han obert el treball de classe al món per mitjà de dos blocs titulats: 9 filles et 1 garçon i 6 filles et 6 garçons. Us convidem a visitar-los, hi podeu aportar opinions, suggeriments… i també si… Llegeix més»

CONFERÈNCIA “PER HUMOR A L’ART”

Conferenciant: Jaume Capdevila, Kap, ninotaire i dibuixant d’humor.
Aquest dijous 27 de novembre farà una conferència a les 16 hores i a la sala d’actes de l’IES Pere Fontdevila.
Podeu trobar, també una exposició d’aquest artísta del 26 de novembre al 5 de desembre a l’escola d’arts… Llegeix més»

Pàgines webs personals

Després d'un temps d'ajusts tècnics, les pàgines personals dels usuaris de l'IES, professors i alumnes, tornen a funcionar. A partir d'ara l'adreça de la web personal és facil de recordar: www.iesperefontdevila.cat/usuaris/nomusuariRecordeu que cada usuari disposa de tres tipus d'espais web:

• Web personal
  • Wiki personal
  • Bloc personal

El llistat de… Llegeix més»

Servei e-informacions per a pares

L’IES Pere Fontdevila us ofereix la possibilitat de rebre informacions del centre en format correu electrònic i SMS.
Aquestes informacions no anul·len, sinó que complementen, les informacions que rebeu per paper, via correu postal o lliurades directament als vostres fills.
A més a més de comunicacions generals… Llegeix més»