Aportació de 1.000 € a l’Hospital Sant Joan de Déu a través del Projecte Jaume Bou

L’any 2016 es va iniciar el Projecte Jaume a l’Institut Pere Barnils. Aquest projecte porta el nom d’un alumne nostre que va morir el desembre del 2015, a causa d’un càncer infantil. Des d’aleshores, l’alumnat de l’Institut col·labora fent poseres Candela per recaptar fons per a la investigació que es realitza en aquest àmbit a l’Hospital Sant Joan de Déu.

Enguany, el projecte s’ha centrat en el disseny d’unes mascaretes solidàries. Alumnat de 1r, 3r i 4t d’ESO han fet diverses propostes de dissenys que s’han acabat materialitzant en 3 models diferents. Gràcies a aquesta iniciativa, aquesta setmana s’ha fet una donació de 1.000€ a l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, a través de la família Bou de l’Associació Candela.

Encoratgem als metges a seguir investigant en aquest camp per trobar solucions a aquesta malaltia.