L’ELGA GONZÁLEZ (1r d’ESO E) PRESENTA EL SEU LLIBRE

L’Elga González Jorquera, alumna de 1r d’ESO E, escriu des dels 5 anys i ara acaba de publicar la seva primera novel·la  titulada Un giratemps a Ilvermorny.

Ella, l’escriptora més jove de Catalunya, es va començar a imaginar aquesta història al febrer, en un viatge amb cotxe mentre observava el paisatge, però no va ser fins el mes de setembre que es va animar a presentar-la al concurs de la Revista de Vic, on la van nomenar guanyadora.

La seva novel·la narra l’aventura de dos joves, en Jack Sloper i la Lisa Turpin, en començar la secundària en una escola de màgia i bruixeria: Ilvermorny. Entre classes, aprofiten per resoldre uns enigmes, que amb esforç, els portaran a un magnífic objecte: un giratemps. Els dos amics viuran moments fantàstics i amb molta emoció, en els quals la intel·ligència, la valentia, l’aventura, l’amabilitat i l’amor són el més important. Després de tot, no se sap si realment va ser una bona idea començar la investigació que tant els va fer patir.

El llibre es centra en les emocions i les relacions de les persones, dins d’un món totalment diferent on la màgia és una cosa normal i diària.

L’Elga es defineix com una gran lectora fan de Harry Potter. Va fer la seva primera presentació el dia 21 de novembre a la llibreria El Guixarot de Taradell,  però tot i així el dia 10 de desembre en farà una altra a la Biblioteca de Centelles a les 19:00h, on tots i totes hi esteu convidats. També es pot trobar la novel·la a la Muntanya de llibres de Vic, El guixarot de Taradell i d’aquí poc a les llibreries de Centelles.

De la mateixa manera, l’Elga ha fet una presentació del seu llibre a les classes de 1r d’ESO del nostre institut, donant a conèixer aquesta experiència als seus companys de nivell.