START-UP SCHOOL

EL NOSTRE INSTITUT PARTICIPARÀ A LA PRIMERA SEMI FINAL DEL PROGRAMA START-UP SCHOOL EL PROPER 14 DE JUNY
Aquest ha estat el segon curs en el que el nostre centre ha participat en aquest programa finançat per l’ajuntament de Sant Joan Despí en el que una professora Nord-americana de la fundació Escola d’Emprenedors i el professor del centre Antoni Orpinell han guiat als estudiants en el disseny i presentació d’un projecte empresarial.

Els alumnes Sergi Iglesias, Miquel Navarro i Miquel Ibañez van ser els escollits per representar l’institut en aquesta competició amb alguns dels millors instituts de Barcelona i àrea metropolitana.
El passat dia 26 de Maig es va fer la primera sessió del concurs on els nostres estudiants van presentar el seu projecte i van contactar amb un emprenedor amb experiència que els hi ajudarà a perfeccionar el seu projecte.

L’any vinent també participarem, però en aquest cas seran els alumnes de la matèria Economia i Organització d’Empreses I del BATXILLERAT DE CIÈNCIES SOCIALS els que hauran de desenvolupar, presentar i defensar un PROJECTE EMPRESARIAL en ANGLÈS.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *