CCCB Kubrick EXHIBITION VISIT E4B & E4D

L’alumnat d’ E4B I E4C hem anat al CCCB de Barcelona a fer una visita comentada en llengua anglesa a l’exposició sobre Kubrick.

La visita ha estat molt interessant i ens ho hem passat molt bé.

Ruta historicoliterària de la Barcelona medieval i moderna

Els dies 19 i 26 de febrer, l’alumnat de 1r de batxillerat hem realitzat una ruta historicoliterària per la Barcelona medieval i moderna. Hem visitat monuments com la catedral, les muralles, el Palau Reial, Santa Maria del Mar o el Born; i hem recordat autors com Ausiàs March, Joanot Marotell, Bernat Metge, les cròniques o els trobadors.

Intercanvi amb el Quebec

Un any més, el Pedrol participa en l’intercanvi amb el Quebec. El dia 9 de setembre Alexia Blain va arribar procedent d’aquesta regió, i estarà amb nosaltres fins els primers dies de desembre. Alexia ha estat acollida per la família de la nostra alumna Xènia Montagut. Xènia viatjarà al Quebec durant el primer trimestre de 2019. Una bona oportunitat per aprendre idiomes, conèixer altres llocs i cultures, i fer noves amistats. El nostre agraïment a Yvonne Herrero, que recentment s’ha jubilat, per l’entusiasme i esforç realitzat per organitzar aquest programa any rere any.

Semana de la ciencia y taller de robótica

Nuestro instituto ha organizado varias actividades entorno a la Semana de la Ciencia. Los alumnos de 3º ESO han realizado unos talleres STEAM en los cuales han programado robots, han practicado con gafas de realidad virtual y han bailado con la interface Makey Makey. ¡Diversión y aprendizaje a la vez!

Bicicletada 4t 2018

El passat divendres 26 d’octubre, l’alumnat de 4t va anar a la platja en bicicleta com fem des de fa anys al nostre institut. Allà vam poder jugar, compartir un petit pica-pica amb els companys i companyes i tornar un altre cop al nostre municipi.… Llegeix més»