Departamento de Castellano. Curso 2017-2018

Un curso da para mucho, o por el contrario, quizá se quede corto. ¡El tiempo pasa tan rápido!

Lo sé ,llegamos un poco tarde a compartir lo sucedido durante el curso pasado, pero llegamos, al fin.

Ante vosotros, la recopilación de algunas de las actividades realizadas a lo largo del año, de las demàs ya hemos ido dejando muestra: participación en la Feria de invierno, asistencia a teatros, segundo premio de redacción del Concurso de la Coca-cola.
Si seguís observando podréis ver imágenes y textos: Kahoot de Sant Jordi, la presentación de un libro por parte de nuestra joven y antigua exalumna Ainara Granados y tendréis ante vosotros el texto ganador del 3º Concurso de Microrrelatos del Día de la dona

2ona edició del Concurs de Microrelats dia internacional de la dona

La alumna Ester Pacheco de 4D se presentó al concurso de microrrelatos convocado por la Regiduria de la Dona de Sant Joan Despí, y promovido por nuestro departamento . Obtuvo el primer premio. Nos alegramos por ella y por tantos otros muchachos y muchachas de nuestro centro con el gusanillo de la escritura.

Aquí la tenéis leyendo su obra en el Auditori M. Martí i Pol y también junto a su familia y amigos.

Kahoot

Joan Gázquez y Vicenç Rico , con la ayuda de los integrantes de los departamentos de Llengua castellana y de Llengua catalana, organizaron, por primera vez, un Kahoot por cursos. Las pruebas se basaron en las lecturas y contenidos de cada nivel. La final se realizó el día 23 de abril de 2018,en lasala de actos.

Distinció PAU 2018

La nostra alumna Clàudia Lluch Palomino va rebre la Distinció PAU 2018 en un acte a l’Auditori de Barcelona per haver obtingut una nota superior a 9 a la fase general de les PAU. És un premi a l’esforç, la constància i la responsabilitat.

Felicitats Claudia!

Campus Itaca de la Universitat Autònoma de Barcelona

Un any més, 5 alumnes de 3er d´ESO del nostre centre han participat al Campus Itaca de la Universitat Autònoma de Barcelona. Allà han estat en contacte amb professors i alumnes universitaris, han gaudit d´activitats lúdiques i esportives i han pogut participar en un munt de projectes engrescadors. Enhorabona a tots!

Societat Catalana de Química

Felicitem la nostra alumna Andrea Díez Aradilla, de segon de Batxillerat, pel premi al seu treball de recerca “Percepció de sabors i aromes”. El premi, atorgat per la Societat Catalana de Química, consisteix en una estada científica de dues setmanes a l´Institut de Ciència de Materials de la Universitat Autònoma de Barcelona

Empresa Bayer

El passat 1de Juny els nostres alumnes de tercer d’Eso : Natalia Garcia, Inés Barbosa, Judith Márquez i Enric Torres, van presentar el seu projecte empresarial a l’auditori de l’empresa BAYER.
En aquest acte l’alcalde de la ciutat el Sr. Antoni Poveda els… Llegeix més»