Culture Class for 1st and 2nd ESO

Alumnat de 1r i 2n d’ ESO hem assistit a una sessió participativa en anglès sobre cultura britànica organitzada per l’editorial Burlington Books..

La sessió ha estat molt entretinguda i ha posat a prova els nostres coneixements en llengua anglesa i de cultura britànica.

Activitat British Culture amb B1A i B1C.

El dilluns 18 març hem tingut una sessió sobre British Culture al nostre institut organitzada per Burlington Books dirigida a l’alumnat de 1r de batxillerat.

CCCB Kubrick EXHIBITION VISIT E4B & E4D

L’alumnat d’ E4B I E4C hem anat al CCCB de Barcelona a fer una visita comentada en llengua anglesa a l’exposició sobre Kubrick.

La visita ha estat molt interessant i ens ho hem passat molt bé.

Ruta historicoliterària de la Barcelona medieval i moderna

Els dies 19 i 26 de febrer, l’alumnat de 1r de batxillerat hem realitzat una ruta historicoliterària per la Barcelona medieval i moderna. Hem visitat monuments com la catedral, les muralles, el Palau Reial, Santa Maria del Mar o el Born; i hem recordat autors com Ausiàs March, Joanot Marotell, Bernat Metge, les cròniques o els trobadors.

Intercanvi amb el Quebec

Un any més, el Pedrol participa en l’intercanvi amb el Quebec. El dia 9 de setembre Alexia Blain va arribar procedent d’aquesta regió, i estarà amb nosaltres fins els primers dies de desembre. Alexia ha estat acollida per la família de la nostra alumna Xènia Montagut. Xènia viatjarà al Quebec durant el primer trimestre de 2019. Una bona oportunitat per aprendre idiomes, conèixer altres llocs i cultures, i fer noves amistats. El nostre agraïment a Yvonne Herrero, que recentment s’ha jubilat, per l’entusiasme i esforç realitzat per organitzar aquest programa any rere any.