Sigues el que vols ser: visita al Saló de l’Ensenyament

El dijous 16 de març l’alumnat de 4t d’ESO va visitar el Saló de l’Ensenyament, punt de referència de l’oferta educativa a Catalunya. Els estudiants van poder informar-se sobre els diferents itineraris formatius que marcaran el seu futur.

Prop de 100.000 persones han visitat la 32ena edició del Saló on, segons la premsa, els estudis universitaris i els cicles de Formació Professional relacionats amb les ciències de la salut, l’economia i l’empresa, i les enginyeries han estat els àmbits que han despertat més interès entre els joves.

Un 42,9% dels assistents al Saló d’enguany han estat alumnes de l’ESO i les preguntes més realitzades han girat al voltant de qüestions com decidir entre batxillerat o cicles formatius, les matèries del nou batxillerat, les proves d’accés a la universitat i la nota de tall per accedir als graus.

La pròxima edició del Saló de l’Ensenyament se celebrarà del 13 al 17 de març del 2024.

Esperem que la visita hagi servit d’inspiració per a la majoria de l’alumnat.