Reunió amb els delegats/des: Escoltem la veu de l’alumnat

El passat dilluns 16/gener va tenir reunió amb els delegats de tots els grups-classe de l’institut, a la Sala d’actes de la seu principal, on van assistir les coordinadores de cada nivell, la coordinadora pedagògica i els dos caps d’estudis. Aquestes trobades es repetiran de forma trimestral, seguint la línia que marca el nou currículum i escoltar així la veu de l’alumnat.
La trobada es va desenvolupar en un to cordialrespectuós i molt participatiu. Tots els/les delegats/des van intervenir per compartir les propostes de l’alumnat per tal de millorar la vida del centre en els 4 eixos que es van valorar: convivència, la marxa acadèmicaactivitats i sortidesorganització.  Les propostes seran valorades i, fins i tot, algunes ja s’estan posant en marxa.