Visita dels alumnes de religió a l’exposició de can Negre

El dijous, 9 de febrer els alumnes de religió de 1r i 2n ESO vam anar a can Negre a visitar l’exposició de les il·lustracions que l’artista Perico Pastor ha fet per a la Bíblia editada per l’Enciclopèdia Catalana.
Vam tenir la sort que el mateix artista ens va explicar el sentit dels seus dibuixos.
Ens va comentar que no cal ser creient per llegir la Bíblia i que, quan li van demanar aquest encàrrec, ell va voler que les il·lustracions reflectissin la lectura del text. D’aquesta manera les il·lustracions varien segons el context al qual corresponen, perquè a diferència d’altres pintures, aquestes van lligades al text.
També es va passar a saludar-nos l’alcaldessa de Sant Joan Despí, la senyora Belén García.
Podem dir que hem tingut el gran privilegi d’assistir a una exposició única i molt instructiva