Una #100tifica als mòduls

Divendres passat 11 de Febrer es va celebrar el “Dia Internacional de les dones i les nenes en la Ciencia” Amb aquest motiu, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació organitza el programa #100tifiques! on investigadores reals visiten diferents centres escolars per a parlar del seu dia a dia.
Al nostre centre també hem volgut participar a la iniciativa i hem rebut la visita de l’Andrea Aran microbiòloga i doctora en immunologia. L’Andrea, que també és una gran divulgadora ha estat conversant durant una hora amb l’alumnat de primer sobre curiositats dels microbis i del sistema immunitari així com dels aspectes menys coneguts de la vida d’una científica. Tots els que hem tingut l’oportunitat de sentir-la hem gaudit i hem après molt amb la seva xerrada. Gràcies Andrea!