Be an entrepreneur

“Al llarg del curs, el nostre alumnat de 3r d’ESO que cursa l’optativa d’Emprenedoria i els de 1r de Batxillerat que cursen la matèria de Funcionament de l’empresa,  s’han implicat en un projecte comú en el qual han après a gestionar i organitzar un petit projecte empresarial en anglès a través del programa d’iniciació a l’emprenedoria de la Fundació Escola d’Emprenedors “Be an entrepreneur” i en col·laboració amb l’Ajuntament de Sant Joan Despí.

Gràcies a l’empresa Bayer que ha posat al nostre abast, la seva sala de conferències i els recursos necessaris perquè aquest acte hagi estat tot un èxit, aquest aprenentatge ha finalitzat amb un acte de cloenda en el que l’alumnat han presentat les seves iniciatives en anglès i se’ls hi ha reconegut el seu esforç amb el lliurament d’un diploma de participació.  … Gràcies a tots i totes per la “feina ben feta”.”