Lliurament de premis resultats PAU

Lliurament de premis als alumnes que van obtenir els millors resultats a les PAU al juny del 2016 a Catalunya.

El 18 de juliol va tenir lloc a l’Auditori del Palau de la Generalitat l’acte de distinció de les PAU amb la presència del conseller d’Universitats, Andreu Mas-Colell, el secretari general d’Ensenyament, Ramon Farré, el director general d’Universitats, Antoni Giró i el coordinador de les PAU a Catalunya, Claudi Alsina.
Un alumne del nostre centre: Àlex Soto del batxillerat tecnològic va ser guardonat a l’obtenir una qualificació d’excel•lent en les proves d’accés a la universitat realitzades al juny.
A l’acte van assistir els pares de l’alumne, la coordinadora pedagògica Maria Saura, com a representació del centre i la Lluïsa Bruch com a professora de batxillerat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *