Xerrada sobre educació viària

El passat dimecres 5 de febrer s’ha fet per als alumnes de 1r de batxillerat, a la biblioteca de l’escola, una xerrada sobre Educació Viària a càrrec de la Guàrdia Urbana, el SEM, i l’Institut Guttmann (Hospital de neurorehabilitació). la Mireia, la Núria, el Xavier i el Miquel, ens han ofert una visió molt realista i de primera ma, on els alumnes han pogut concienciarse dels perills produïts per les imprudències viàries. En tot moment els alumnes han interactuat amb els agents, la portaveu del SEM i també amb la Mireia, víctima d’un greu accident que la va deixar discapacitada. En acabar la sessió de dues hores, seguida per la quasi totalitat de l’alumnat, (tan sols faltava una alumna),  hem pogut intercanviar opinions i s’ ha finalitzat amb un fort aplaudiment.