Viatge alumnes de 4t a Lisboa

Lisboa

Bon viatge a Lisboa per als nostres alumnes de 4t d’ESO i els seus professors acompanyants

Us dessitgem una bona estada a Lisboa, que ho passeu molt bé i us esperem de tornada.

Nota informativa 27/03/12 a les 13.45h:
Segons comunica l’agència que ha organitzat el viatge, en principì no hi haurà cap problema amb el vol de tornada dels alumnes amb motiu de la vaga general prevista per al dia 29. Per tant el viatge de tornada serà tal i com estava previst el mateix dia 29 de març.

Qualsevol novetat en aquest sentit serà comunicada puntualment en aquest mateix espai.

Fotos enviades el 27/03/12 a les 8:30 del vespre
Ens envien unes quantes fotos per a mostrar que s’ho estan passant molt bé:
Veure fotos

30/03/12 – Ja estan en casa!!!:
I ara a descansar i agafar amb ànims i força l’ultim tram del curs.Quan tinguem més fotos del viatge les anirem penjat per a compartir-les amb tothom.

BONES VACANCES!!!