Un mes de novembre farcit d’extraescolars!

Durant el mes de novembre, el nostre alumnat no ha parat de fer activitats extraescolars, aquí en teniu una petita mostra.

A les fotos apareixen els alumnes Cristian, Ferdaus, Erik, Pau, Leo, Adam, Anas, Osca, Jihao, Moha. I també foto del ins Pau Casals envers Ins Baetulo.

Va guanyar el Pau Casals Infantil de 4-3 al INS Baetulo. I Pau Casals cadetes va guanyar 5-1 contra grup A-100. Partits amistos 24/10/2019  en el INS Enric Borràs organitzat per la lliga la Rotllana.

Primer partit amb el centre obert la Salut Alta.
Alumnes Edgar, Cristian, Aitor, Wen Kai, Li Chen, Lucia, Oriol, Israel i com entrenador Jordi
Partit amistós fútbol vers INS La Pineda.
Va guanyar INS Pau Casals 13-1
Partit 19-11-2019 Institut La Pineda 4 punts INS Pau Casals 69
Partit amistos volei INS Pau Casals contra Centre Obert La Salut Alta 12-11-2019
Este mes de noviembre por petición de nuestros alumnos hemos incorporado la extraescolar de Cricket.
El pasado miércoles 20/11 participaron en un partido los alumnos de la extraescolar de básquet con sus familias. Fue una jornada muy divertida.