Sortida a Núria amb 2n d’ ESO. Activitats a la neu

El passat 29 de gener, 78 alumnes de 2n d’ ESO acompanyats de 8 professors varen gaudir d’una extraordinària sortida a la neu en el marc incomparable de la Vall de Núria, la sortida estava subvencionada per l’Institut Pau Casals i  els alumnes van pagar una quantitat simbòlica.

A les 06.00 h davant la porta de l’Institut ens esperava l’autocar, vàrem fer la primera parada a Ribes de Freser (Estació) on vàrem esmorzar i tot seguit el cremallera fins a Núria. En arribar, cada grup es va posar amb els seus monitors corresponents per començar a  practicar activitats de neu durant tot el matí, Tubbies (baixades amb pneumàtics gegants), construcció d’Iglús, excursions amb raquetes i baixades amb trineu, totes les activitats es van desenvolupar sense cap incident, tota la neu caiguda la setmana anterior i les condicions climàtiques favorables de poc vent i sol van fer que l’activitat fos tot un èxit.