Sortida 1r BATX al mar

Els alumnes de 1r de Batxillerat del nostre Institut, amb una gran participació, aquest passat dimecres dia 25 de maig han pogut participar d’una sortida excepcional al mar, en la costa litoral de Badalona, practicant diferents activitats nàutiques, com la Vela, el Big Pàdel i el Caiac. Els alumnes varen aprendre amb monitors especialitzats les diferents tècniques d’aquestes modalitats, tot i l’amenaça de pluja, el mar estava molt tranquil i el vent era ideal per a navegar. Una sortida molt lúdica, en el nostre entorn, i que ha estat molt positiva, com podeu veure a les imatges, organitzada per a l’ Escola del Vent, i íntegrament subvencionada per l’Institut Pau Casals.