Seminari de màrqueting a ESIC

El passat dilluns 7 de març, les estudiants d’Economia de l’Empresa de 1r de batxillerat van participar en un seminari de màrqueting a la prestigiosa escola de negocis ESIC. La jornada va consistir en l’estudi del cas Gucci i del seu posicionament de marca dins del sector de la moda. En aquest context, van realitzar una activitat de simulació en que les alumnes van assumir el rol de directives de l’empresa, aplicant els coneixements adquirits a classe. El seu repte va consistir en elaborar una acció comercial per a promocionar la marca Gucci dins d’un determinat perfil de client, utilitzant la xarxa social Tik-Tok. Per a finalitzar van exposar el seu projecte en públic.