Pràctica de Taekwondo

El dimarts 19 d’abril, els alumnes de 4t ESO B, han pogut assistir a una excel·lent sessió pràctica de Taekwondo, al gimnàs de l’institut Pau Casals. El Sergi (Cinturó negre de taekwondo) i l’Andrea C. taekwondista i alumna del Sergi, que entrenen al Gimnàs Rogent i a Olímpics 2 de Badalona, han impartit una classe magistral als nostres alumnes que han pogut aprendre diferents tècniques d’aquest esport olímpic i que tants bons resultats està donant. Adjuntem unes fotos en les quals s’aprecia la part més lúdica d’aquest esport, en el que s’aprenen valors de respecte, disciplina i control del mateix cos davant el contacte amb l’adversari.