JORNADA D’INTERCANVI EXPERIÈNCIES A L’AULA DIGITAL A SECUNDÀRIA

Benvolguts/benvolgudes,

Us recordem la informació (data, horari i experiències) de la JORNADA D’INTERCANVI EXPERIÈNCIES A L’AULA DIGITAL A SECUNDÀRIA que
organitzem conjuntament els CRPs de Badalona, Santa Coloma de G, St.
Adrià del Besòs i l’àrea TIC/TAC dels Serveis Territorials de BCN
Comarques.

Cordialment,

Equip CRP / Servei Educatiu de Badalona

Benvolguts/benvolgudes,

organitzem conjuntament els CRPs de Badalona, Santa Coloma de G, St.
Adrià del Besòs i l’àrea TIC/TAC dels Serveis Territorials de BCN
Comarques.

Cordialment,

Equip CRP / Servei Educatiu de Badalona

JORNADA D’INTERCANVI EXPERIÈNCIES A L’AULA DIGITAL A SECUNDÀRIA

Dia:         6 de juliol de 2011
Horari:     De 10 a 14 h

Lloc:        Institut Barres i Ones  (Badalona)

En els darrers cursos, els centres de secundària han iniciat processos de digitalització a les seves les aules. Cada centre ha anat cercant diferents estratègies de treball segons els seu context, professorat, alumnat, equipaments… estratègies que més enllà dels coneixements tecnològics, en la majoria de casos, tenen relació en aspectes metodològics.

Després
d’un període d’experimentació i sigui quina sigui l’opció dels centres
davant del procés de digitalització, és un bon moment
per començar a compartir aquestes estratègies i
veure què ens pot servir del que fan altres companys/es
És per aquest motiu que us oferim la possibilitat de participar en
aquesta
Jornada d’intercanvi d’experiències de treball a l’aula digital.

Experiències que es presentaran:

– Blogs i google a l’aula                                                       SES Badalona (Badalona)

– Una mirada lingüística a l’aula de socials Institut Júlia Minguell  (Badalona)

– IntegraTIC: construint l’escola 2.0                               Col.legi Sant Andreu (Badalona)

– El treball de síntesi: els alumnes creen un lloc Web Institut La Pineda  (Badalona)

– Actualitzar i compartir  informació per decidir col·lectivament Institut Enric Borras (Badalona)

– El full d’objectius, una eina competencial                   Institut Marta Mata (Montornès del Vallès)

– Treball per projectes"Jack the Ripper"                       Institut Torrent de les Bruixes (Sta. Coloma de Gr.)

– La competència comunicativa lingüística com a eix vertebrador a totes les àrees:  projecte compartit

entre tot el professorat  a través d’un lloc web Institut Bisbe Berenguer (L’Hospitalet de Llobregat)

Servei Educatiu de Badalona
Centre de Recursos Pedagògics