Exposició cotxe elèctric eTechRACING al nostre centre

Abans de Setmana Santa, coincidint amb la setmana de projectes, varem poder admirar el cotxe elèctric que participa a la competició eTechRACING de cotxes elèctrics.

Es tracta d’un vehicle dissenyat i construït per alumnat d’enginyeria de la EUEITIB. Aquests estudiants d’enginyeria, a part de mostrar el vehicle i resoldre tots els dubtes que plantejava l’alumnat de les escoles de primària que ens van visitar, també van organitzar un taller ARDUINO pel nostre alumnat de 4t ESO i Batxillerats tecnològics.

Cal agraïr a l’AMPA del centre les gestions i esforços por poder gaudir d’aquesta experiència tant enriquidora. El material pel taller d’ARDUINO ha estat finançat per l’AMPA, i quedarà com a dotació per a futurs tallers i projectes.

EXPOSICIÓ COTXE ELÈCTRIC eTechRACING

Taller d’ARDUINO