Dinamització al Pau: activitats extraescolars del gener 2019

Aquest inici de curs va venir ple de novetats. La nostra dinamitzadora Susanna, juntament amb molts alumnes del Pau casals han estat activament participant en moltes activitats a la ciutat. Aquí recollim uns quants exemples com ara: visita a la Penya, inici de la lliga de futbol (categoria cadet) promoguda per l’associació la Rotllana, Scape-rooms a l’Escorxador, visita al Miniestadi del Barça, també van estar participant al Badalona Dancing Freestyle i a la Biblioteca de Lloreda estem col·laborant en la creació d’un curtmetratge. Això és un no parar! Doncs que no pari!!!