DIA DE LA PAU SADAKO I LES 1000 GRUES

El dimarts 30 de gener vam celebrar el dia escolar de la Pau, enguany els alumnes de 1r d’ ESO van donar a conèixer la història de Sadako a tots els altres alumnes de l’institut, entrant a les aules en equips, essent ells els professors i ensenyant a construir grues, per tal d’aconseguir entre tots les 1000 grues que diu la història de Sadako i així complir els desitjos solidaris que vam depositar a la cistella del globus del vestíbul i també per participar més endavant en la recollida d’un donatiu per a una ONG.

Si voleu conèixer o recordar la història de Sadakohttps://www.youtube.com/watch?v=7HaZeUQQzrw

A última hora vam gaudir tots plegats al gimnàs d’una gala on la Pau  era el nostre desig per a tot el Món.

Finalment vam cantar tots plegats l’ Imagine de John Lennon.

Aquí teníu el programa d’actuacions…

Gala Festa de la Pau 2018

INS PAU CASALS

Dimarts 30 de gener