Conferència “Aprendre a gestionar el conflicte: comunicació i límits amb els infants”

Ens plau comunicar-vos que, dins del marc del Programa de Formació per a Famílies, s’ofereix la conferència:

“Aprendre a gestionar el conflicte: comunicació i límits amb els infants”, a càrrec d’en Jordi Mateu mestre i fundador del CAIEV, el Centre d’Assessorament i Investigació d’Educació Viva, que ofereix formació a mares, pares, educadors i educadores, així com assessorament a escoles en diferents àmbits de l’acompanyament als infants.

Per a més informació, consulteu la seva web: https://caiev.com
La conferència tindrà lloc el pròxim dimarts dia 25 d’abril a les 18 h, al Museu de Badalona.
Aquesta conferència és d’àmbit ciutat, oberta i recomanada a mares, pares, familiars, educadors i persones que treballen amb infants.

És una gran oportunitat per les famílies, docents de les escoles de primària i d’altres cicles, així com d’agents territorials de diferents àmbits de l’acompanyament als infants.