Acte de reconeixement per treure les millors qualificacions a les PAU

El passat dimecres 28 d’octubre, a la sala d’actes del Museu de Badalona, va tenir  lloc l’acte de reconeixement a l’alumnat de batxillerat que ha tret millors qualificacions a les PAU i als centres educatius de Badalona. Un total de 16 alumnes que van estudiar a 9 centres diferents situats a la ciutat.

L’acte va estar presidit per l’alcalde de la ciutat, el senyor Xavier García Albiol, qui va lliurar el diploma de menció de PAU a la nostra alumna Débora  Martínez Valladares, i també al nostre centre. Actualment Débora està cursant  medicina a la UAB.

Aquesta distinció reconeix la bona preparació, l’esforç i els bons resultats obtinguts per part d’aquells alumnes que tenen una qualificació de 9 o superior a 9 a la fase general  de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU).

Moltes felicitacions, Débora,  per aquest merescut reconeixement!!!