Votacions a la renovació del consell escolar

El dia  22 de novembre es celebraran les eleccions per a la constitució del Consell Escolar, on s’ha de renovar la meitat dels representats de cada sector. Es tracta d’una cita important, atès que el Consell Escolar és l’únic òrgan col·legiat del centre on estan representats tots els sectors de la nostra comunitat educativa: famílies i AFA, alumnat, professorat, personal d’administració i serveis i Ajuntament.

La durada del càrrec de vocal del Consell Escolar és de 4 anys i cada 2 anys se’n renova la meitat dels
representants.

Representants de cada sector i representants a renovar en aquestes properes eleccions:

o    Sector famílies: 3 representants (1 de l’AFA), dels quals 1 a renovar i dues persones com a suplents.

o    Sector alumnat: 3 representants, dels quals 1 a renovar  i dues persones com a suplents.

o    Sector professorat: 6 representants, dels quals 3 a renovar i dues persones com a suplents.

o    Sector personal d’administració i serveis (PAS): 1 representant del qual 1 a renovar

• 22 de novembre de 08.00h a 14.00h: eleccions sector alumnat.
  • 22 de novembre de 17.30 h a 19.00h: eleccions sector famílies.
  • 22 de novembre de 15.30h a 16.30h: eleccions sector professorat.

Anireu rebent informació del procés i el seu calendari mitjançant la missatgeria del Ieduca.