Fi de curs 4t d’ESO a Roma

Els alumnes de 4t d’ESO van anar de viatge de fi de curs a Roma a principis de juny. L’aventura va començar al port de Barcelona, on ens esperava el vaixell que ens portaria de Barcelona al port de Civitavecchia; aquest viatge va durar pràcticament un dia, i va estar ple d’activitats, com una bona estona de ball a la discoteca i un refrescant bany a la piscina.

Un cop a Roma vam viure tres intensos dies de turisme i cultura, amb la visita a llocs tan emblemàtics com la Fontana di Trevi, la Bocca de la Veritá, el Colosseo, el Panteó, la Piazza di Spagna, la Piazza Navona, el Circus Maximus, els Museus Vaticans, la Basílica de Sant Pere, el Jardí Roseto Comunale, el barri del Trastevere, i moltes més coses. Uns dies carregats d’experiències inoblidables, que de ben segur hauran marcat les vides dels nostres alumnes.