Graduació de 2n de Batxillerat

El passat divendres 12 de juny es va celebrar l’acte de graduació de la promoció 2024-2026 de 2n de Batxillerat. La jornada va comptar amb la presència de l’alumnat, les famílies, el claustre de professors, l’equip directiu i representants de l’Ajuntament de Palafolls. Va ser una celebració molt emotiva que va cloure una etapa acadèmica exigent i que, alhora, obre les portes al futur dels nostres estudiants.

L’esdeveniment va incloure la presentació i el lliurament dels premis de l’Ajuntament de Palafolls als Treballs de Recerca (TdR). Aquesta edició ha destacat especialment per l’alta participació i per l’elevat volum de treballs presentats. Des del centre aprofitem per felicitar tot l’alumnat que va presentar la seva recerca i, de manera molt especial, els guardonats i la guardonada d’enguany. Per acabar, es va procedir al lliurament formal de les orles i els diplomes commemoratius.

 

Considerem que la celebració d’enguany té un sentit molt especial per haver coincidit amb un curs profundament marcat per les mobilitzacions i les reivindicacions de tot el sector educatiu. Des de l’institut volem posar en valor aquestes lluites col·lectives en defensa d’una educació pública de qualitat, perquè és aquest model el que realment garanteix la igualtat d’oportunitats, atén la diversitat i prepara la ciutadania del demà davant els reptes que els esperen. Per molts anys d’una educació pública digna que ens permeti continuar celebrant grans finals de curs!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>