Borsa de Treball Empresa

Borsa de Treball

Benvinguts/des a la Borsa de treball del Institut Escola de Capacitació Nauticopesquera de Catalunya que neix amb l’afany de posar en contacte aquells alumnes o ex-alumnes que ho sol·licitin amb les empreses del sector que necessiten professionals formats a l’Escola.

Funcionament de la Borsa de Treball del Institut ECNPC

Bàsicament amb les sol·licituds d’accés a la borsa de treball es genera una borsa de demanda de treball, quan qualsevol empresa genera una oferta se li envien filtrats aquells candidats que s’adeqüen al perfil sol·licitat. Tant les ofertes com les sol·licituds tenen data de caducitat.

Els perfils dels alumnes i ex-alumnes s’hauran de renovar anualment. S’esborraran de la base de dades els perfils que portin ja un any a la borsa.

Mantindrem les ofertes de treball durant un mes, si durant aquest període ens arriba una sol·licitud que encaixa amb el perfil demanat s’enviarà, passat el mes la oferta es traurà de la base de dades de la borsa.

Oferta de Treball

Espai destinat a les empreses per a que emplenin el següent formulari d’Oferta de treball , que generarà una oferta de treball.

Ajuda’ns a millorar

Tenim ganes de millorar, si creus que tens quelcom a dir sobre el funcionament de la borsa, aquí tens un  Qüestionari de millora