TASQUES SETMANALS – DEL 8 A L’11 DE JUNY

Benvolgudes famílies

Les tasques avaluables del 3r trimestre van finalitzar el dijous 4 de juny. Aquesta setmana, del 8 a l’11 de juny i la propera, les tasques que rebran estaran diferenciades segons si el vostres fills/es ja té aprovat el 1r i 2n trimestre o si ha de recuperar alguna matèria a l’avaluació extraordinària:

• Alumnes amb tasques de recuperació per a l’avaluació extraordinària
      • Cada professor ja haurà indicat als vostres fills/es quines matèries no te assolides i què haurà de recuperar en l’avaluació extraordinària.
      • En el quadre de tasques, a cada matèria, hi tindran indicada la tasca setmanal a fer de recuperació o de preparació per a l’avaluació extraordinària. Els hi recomanem que sempre mirin també el Classroom de cada matèria on trobaran les activitats específiques de recuperació que han de realitzar.
      • Els dies 18, 19, 22 i 23 de juny són els dies reservats per al lliurament de les tasques de recuperació o per a les proves de l’avaluació extraordinària.

• Alumnes amb totes les matèries aprovades
    • A continuació adjuntem un recull de propostes educatives per fer, amb la finalitat d’afavorir l’enriquiment formatiu continuat a través d’activitats culturals o alternatives.
    • Aquestes propostes les trobaran també penjades al Classroom de la seva tutoria.

Tasca setmanal: del 8 al 11 de juny

Tasca setmanal 8-11 juny 1r d’ESO