SOL·LICITUD DELS AJUTS DE MENJADOR I TRANSPORT ESCOLAR PER AL CURS 2020-21

Benvolguts/des

Ja es poden tramitar les sol·licituds dels ajuts pel menjador i el transport escolar i també les inscripcions al transport escolar.
Aquesta vegada a causa de l’estat actual i totes les mesures preventives establertes davant l’evolució dels contagis del #CoVID19, es recomana, dins les possibilitats de cada família, que el tràmit es faci de forma digital.
A la vegada també s’han proposat algunes alternatives per si algunes famílies es veuen amb la impossibilitat de fer el tràmit de forma telemàtica.

A continuació us detallem diferents vies per fer arribar les vostres sol·licituds al Consell Comarcal de la Selva:

Presentació per via telemàtica

Per fer-ho, heu de seguir els següents passos

Per poder signar el formulari i trametre la instància electrònica, cal disposar del certificat electrònic (idCAT, eDNI )o identificar-vos amb l’idCAT mòbil.

Podeu obtenir l’IdCAT mòbil a través del següent enllaç https://idcatmobil.seu.cat/

• Imprimint el formulari, signar-lo manualment i presentar-lo presencialment.

La incertesa provocada pel Covid19 fa que actualment molts dels canals on normalment es poden presentar les sol·licituds d’ajut (escoles, ajuntaments, Consell Comarcal, etc.) es trobin tancats o amb unes condicions d’obertura molt limitades.

Tot i que les previsions actuals poden canviar, està previst que a partir de l’1 de juny les escoles recuperin certa normalitat i pugueu presentar-hi les sol·licituds. Tot i això, caldrà estar atents a l’evolució de la pandèmia per veure si aquests previsions es poden complir.

Per tant, us recomanem que abans de desplaçar-vos a la vostra escola o alguna oficina de l’administració pública, us informeu prèviament de les condicions d’obertura i accés.

En tot cas, si finalment les sol·licituds no es poguessin presentar a través de les escoles, el Consell Comarcal podrà allargar el termini de presentació d’aquesta primera convocatòria d’ajuts més enllà del 19 de juny, per tal de permetre que aquelles famílies que no hagin pogut presentar la sol·licitud de forma telemàtica puguin fer-ho presencialment.

• Imprimint el formulari, signar-lo manualment i enviar-lo a través de qualsevol oficina de Correus

La Llei 39/2015, d’ 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques estableix la presentació de documentació a través de Correus com una forma vàlida de relació amb l’administració.

En aquest cas, la presentació de les sol·licituds d’ajuts de menjador i transport escolar a través de les Oficines de Correus s’haurà de fer mitjançant la fórmula de notificació administrativa (estampillat del formular de sol·licitud per part del funcionari de l’Oficina de Correus) i enviament al Consell Comarcal de la Selva mitjançant  tramesa certificada, a la següent adreça:

• Consell Comarcal de la Selva
    • Passeig Sant Salvador, 25-27
    • 17430 Santa Coloma de Farners

Encara que el termini establert estigui fixat pel dia 19 de juny, aquesta data s’entén com a primera resolució. Com cada any, i més en el context actual, si la sol·licitud ens arriba fora de termini, aquestes s’aniran tramitant i fent resolucions progressives durant tot el curs escolar.

Des del Consell Comarcal estan pendents de si a partir del dia 25 de maig podran fer atencions al públic. En aquest moment estan fent totes les atencions de forma telefònica o telemàtica.

Adreces on es poden obtenir els diferents formularis: