Recomenacions

Benvolgudes famílies,

A causa del tancament temporal de l’Institut per la situació actual del Covid19, com a centre educatiu hem pensat que seria òptim pels alumnes i les famílies recomanar-vos activitats i tasques que fomentin l’enriquiment formatiu i afavoreixin l’aprenentatge.

Algunes propostes acadèmiques recomanables per fer:

• Repassar aprenentatges que s’hagin treballat a l’aula durant les darreres setmanes.
    • Aprofitar per acabar tasques curriculars pendents.
    • Fer resums i esquemes dels temaris treballats fins el darrer dia de classe.
    • Consultar diàriament el correu, la web del centre i el Classroom per tal de comprovar si hi ha activitats orientatives per fer.
    • Estructurar el dossier de treball i establir una planificació de les pròximes setmanes d’estudi.
    • Llegir els llibres de lectura que es recomanen des de cada matèria.

Altres propostes formatives extracurriculars:

• Llegir la premsa.
    • Seguir diàriament les notícies per conèixer quina és la situació actual del món.
    • Aquells alumnes que toquin algun instrument, és un bon moment per assajar.
    • Tots els alumnes que els hi agradi l’art, és un bon moment per dibuixar i crear.
    • Evitar el sedentarisme i realitzar exercicis d’activitat física i estiraments per mobilitzar la musculatura en funció del temps, material i espai disponible.

Lamentem la situació i els inconvenients que poden generar les mesures actuals, però com sabeu és qüestió de salut pública.

L’equip docent restarà atent al correu electrònic per resoldre dubtes o proporcionar material a l’alumnat si aquest ho requereix.

Gràcies per la col·laboració.

Atentament,

La direcció del centre