PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies,

Des de l’Institut Montsoriu organitzem unes portes obertes virtuals per a les famílies dels alumnes d’ESO, el dimarts, 9 de març, a les 18:30. Es farà mitjançant la plataforma meet amb el següent enllaç. Consistirà en una xerrada per explicar el funcionament general de l’institut, es facilitarà informació sobre com fer la preinscripció i es resoldran dubtes.

Els futurs alumnes de 1r d’ESO visitaran les instal·lacions del centre amb una sortida des dels seus grups bombolla de 6è de les escoles Dr Carulla i Vedruna. A més, durant el mes de juny rebran una xerrada virtual dels alumnes de 1r i 4t d’ESO a les escoles per presentar-los l’Institut i respondre’ls dubtes.

Si alguna família vol visitar l’institut, es pot demanar cita prèvia al correu iesmontsoriu@xtec.cat. De moment, hi ha programades les següents sessions: Sessió 1: Divendres, 5 de març a les 17; Sessió 2: Divendres, 12 de març a les 9; Sessió 3: Divendres, 12 de març a les 16:15; Sessió 4: Dilluns, 15 de març a les 15:40; Sessió 5: Dilluns, 15 de març a les 16:40.

Atentament,

L’equip Montsoriu