INSCRIPCIÓ PROVES D’ACCÉS A CFGM

Benvolgudes famílies,
Us informem que s’obre el període d’inscripció del 14 (a partir de les 9 h) al 24 de març de 2022 de les proves d’accés a CFGM.
Aquestes proves són d’accés lliure. Us recordem que per inscriure’s a la prova cal tenir 17 anys o més (o complir-los l’any 2022).
Si alguna família té dificultats per ajudar a l’alumne a fer la inscripció, us informem que s’habilitaran 2 dies en què s’ajudarà als alumnes del centre que tinguin dret a inscriure’s a fer la inscripció durant els hores del pati:

Dilluns 14/01 – Durant el primer pati a l’Aula Magna
Dimarts 15/01 – Durant el segon pati a l’Aula Magna

Els alumnes han de portar:
– El seu ordinador
– El seu DNI
– Carnet de família nombrosa o monoparental vigent si en tenen per poder-se acollir al descompte de la taxa.

Us recordem que un cop realitzada la inscripció s’obrirà una finestra que dóna accés als documents següents:
– Resguard d’inscripció amb el número de la sol·licitud (necessari per fer les consultes del procés)
– Carta de pagament per poder abonar l’import de la taxa (si escau)

Aquests documents també s’envien per correu electrònic a l’adreça indicada a l’aplicació d’inscripció i també es poden imprimir posteriorment des d’aquesta mateixa pàgina;
És important recordar que l’import de la taxa, especificat a la carta de pagament s’ha de realitzar abans del 25 de març de 2022. Podeu trobar més informació a la web del Departament d’educació

La prova es realitzarà el dia 5 de maig de 2022 – Horari:
15.30 h Verificació de la identitat dels aspirants
16 h Primer bloc: parts comunicativa i social