ELS NOSTRES ALUMNES SE’N SURTEN (IV)

Durant els darrers mesos de l’any que estem acabant, varis exalumnes de l’institut que van passar per les nostres aules no fa gaires anys han realitzat xerrades del cicle Arbúcies al món.

Marc Solanas Tarré. Enginer i investigador Cloud computing i Big data a Silicon Valley (California USA).

Daniel Balagué Guàrdia. Matemàtic, investigador i professor a la Case Western University Ohio (USA), que a més va fer la lliçó inaugural d’aquest curs pel Batxillerat.

Eduard Campillo Funollet. Matemàtic, assitent de recerca a la University of Sussex, Brigthon (UK).

Olivia Tort Regàs. Biotecnòloga i Dra. en Bioquímica, Biologia molecular i Biomedicina. Ha fet estada a l’Institut MArie Curie de París i actualment fa el postdoctorat a l’institut Pi i Sunyer de l’Hospital Clínic de Barcelona.

Trobareu més informació del que han fet i estan fent i enregistraments de les conferències a la plana del Facebook Arbúcies al Món.

4aam