CONSELL ESCOLAR

Benvolguts,

Us fem arribar la convocatòria d’eleccions per a la Renovació del Consell Escolar de l’institut, d’acord amb la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres.

Del sector pares i mares, s’ha de renovar un representant en aquesta convocatòria.  Podeu consultar el cens provisional al tauler d’anuncis físic de l’institut. Les candidatures s’han de presentar a secretaria del centre abans del 15 de novembre i les votacions es duran a terme a l’entrada de l’institut el dia 22 de novembre de 14 a 15 i de 16 a 18. A continuació us adjuntem la convocatòria, el calendari, la documentació i la normativa relacionada amb aquest procés. També us animem a participar-hi.

Atentament,

L’equip directiu