Viatge a Berlín

Els alumnes de 4rt d’ESO han gaudit d´un viatge a Berlín com a cloenda de curs i del seu pas per aquest centre.  Els estudiants i els professors acompanyants van poder visitar aquesta capital europea del 4 al 7 de març de 2018.

Durant la seva estança es van realitzar nombroses visites culturals pels llocs més emblemàtics de la ciutat com la Porta de Branderburg, el Monument a l´Holocaust, el Check Point Charly, un tros que queda del Mur, el  Reichstag o parlament alemany, la cúpula de la Catedral, el Pergamon Museum, el Rathaus o ajuntament, l’Alexanderplatz……..  a més de fer una visita al camp de concentració de Sachsenhausen.

En la nostra ruta, s´ha fet un repàs històric dels moments més significatius d´aquesta ciutat: des de l’Alemanya Imperial fins a l’època nazi… l’ascens de Hitler, la persecució dels jueus, la segona guerra mundial, l’ocupació soviètica, la guerra freda i el mur.

El resultat ha sigut una experiència molt enriquidora i divertida, que de ben segur que els nostres alumnes no oblidaran mai.

Accés a l’àlbum de fotografies del viatge