Taller de suport vital bàsic 4t ESO

Durant les darreres setmanes de maig, els alumnes de 4t d’ESO han participar en la formació de Primers Auxilis i autoprotecció promoguda per l’Ajuntament de Sant Andreu de la Barca.

L’objectiu del taller va ser dotar els nostres alumnes de les eines i recursos necessaris per identificar una situació d’emergència i saber com actuar. A més d’entendre i aplicar el concepte de prevenció.

Així els alumnes van aprendre, què fer i què no fer, davant d’un accident o situació d’emergència imprevista.

Les sigles PAS són les que van aprendre per tal d’haver de posar en pràctica l’auxili. Aquí us les expliquem:

P Protegir-nos a nosaltres mateixos i a la víctima

A Avisar un adult i trucar al telèfon d’emergència 112

S Socórrer la víctima en la mesura que puguem mentre esperem l’assistència.