Reunió inici de curs amb famílies

Comencem un nou curs amb el desig que sigui de gran transcendència educativa per tot l’alumnat. Segur que ho serà, tant pels canvis personals com de grup i altres.
Per tal de donar informació del curs les reunions amb les famílies es realitzaran seguint aquest calendari:
– El dimecres, 27 de setembre, a les 17:30 h amb les mares i pares de l’alumnat de 1r i 2n ESO.
La reunió amb les famílies de l’alumnat de 1r ESO s’iniciarà al gimnàs amb la presentació dels professors tutors i els/les professors/es tutors/es, el coordinador de nivell i l’equip directiu del Centre. Seguidament el/la professor/a tutor/a continuarà la reunió a l’aula de cada grup d’alumnes.
– El dimecres, 27 de setembre, a les 18:00 h amb les mares i pares de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat.
Esperem la vostra assistència, atès que l’objectiu d’aquesta trobada entre professor/a tutor/a i mares i pares és analitzar, conjuntament, la planificació del curs i els problemes o qüestions que es vagin plantejant.
En aquestes reunions lliurarem a les famílies de l’alumnat nou al Centre les dades d’accés a l’aplicatiu de Gestió Escolar del nostre Institut, mitjançant el qual podreu fer un seguiment del dia a dia dels vostres fills/es.
Equip directiu i Equips docents