REPTE SETMANAL (a partir de Gener)

Qui ha dit que resoldre problemes és avorrit?
Per alumnes amb ganes de descobrir el costat lúdic de les matemàtiques, i pels que ja el coneguin, també!
Durant el curs escolar us plantejarem un REPTE SETMANAL.

ET VEUS CAPACITAT? Més que càlculs i fórmules, necessitaràs INGENI   i   INTUÏCIÓ.   I ganes de gaudir-los…

Pot participar-hi qualsevol alumne/a de l’Institut Montserrat Roig, des de 1r d’ESO fins a 2n de batxillerat.

A final de curs hi haurà premis als primers classificats de les tres categories per nivells (1r-2n ESO, 3r-4t ESO i Batxillerat).

Trobaràs més informació sobre EL REPTE SETMANAL a panell de suro que hi ha al vestíbul de l’institut.

Acceptes el REPTE?

Departament de matemàtiques