PRESENTACIÓ DE L’AMPA A LES FAMÍLIES

Voldríem donar la benvinguda a les noves famílies i alumnes que començaran el curs 2023-2024 al nostre institut, així com saludar cordialment a les famílies que un any més estan aquí.
La intenció d’aquest document és fer arribar la informació de l’AMPA a tots vosaltres.

QUI SOM?

L’AMPA és una entitat sense ànim de lucre que agrupa els pares, les mares o familiars responsables de l’alumnat del nostre institut que de manera voluntària destinem part del nostre temps a tasques de l’associació.
Promovem la participació de les famílies i col·laborem amb la direcció de l’institut en diverses activitats (Cavalcada de Reis, Casta-Halloween, Nadal, Sant Valentí, Sant Jordi, graduacions, festa final de curs…) en les quals està implicada tota la comunitat educativa.

Per què ho fem?

Perquè una AMPA activa i organitzada millora la qualitat del seu centre educatiu.
Perquè és una oportunitat per a participar en l’educació dels nostres fills i filles.
Perquè volem continuar creixent, treballant, apostant per activitats i accions que repercuteixin en positiu en els i les alumnes.

QUÈ FEM?

Promovem la participació de les famílies i col·laborem amb les activitats que es porten a terme en l’institut, sent un punt de comunicació entre les famílies i la Direcció del centre.
● Promovem i organitzem la compra dels llibres de text i llicències digitals amb l’empresa IDDINK.
● Proporcionem els armariets als nostres fills i filles.
● Participem en el Consell Escolar.
● Col·laborem amb la direcció del centre en activitats culturals i premis per l’alumnat, així com el finançament de la graduació dels alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
● Promovem les formacions de l’aFFaC adreçades a les famílies sòcies.
● Organitzem i desenvolupem les activitats extraescolars.

LA JUNTA DIRECTIVA

Presidenta: Lina Herrera Cardenete
Secretaria: Eva Ma Alcaide González
Tresorera: Marta Morillo de Castro
Vocals: Maribel Martín Domínguez
Vanessa López Ortiz
Maribel Hermens Darbra
Ana Ma Felguera del Moral
Laura Palau
Joan Sánchez Escudé

COM POTS COL·LABORAR?

Les coses a fer són moltes, però la dedicació i el temps el decideixes tu.
La participació en l’AMPA es pot fer de diferents maneres:
● Fent-te soci o sòcia amb un únic pagament anual per família de 20 €.
● Donant suport puntual a alguna activitat per a la qual es necessitin mares o pares voluntaris.
● Assistint a les reunions i assemblees que es convoquen per tal d’informar les famílies, organitzar activitats o debatre temes d’interès en l’educació dels fills i filles.
● Sent responsable d’alguna de les activitats que organitza l’AMPA.
● Formant part de la Junta Directiva.

DESCOMPTES COMERCIALS

Des de l’AMPA també treballem per oferir descomptes exclusius per als socis en el comerç de proximitat.
Per accedir als descomptes IMPRESCINDIBLE PRESENTAR EL CARNET DE FAMÍLIA SÒCIA del curs actual.
T’agradaria gaudir d’un descompte en un dels teus comerços habituals?
Contacta amb nosaltres per correu electrònic (ampainsmontserratroig@gmail.com) i fes-nos arribar el teu
suggeriment o persona de contacte i treballarem per fer-ho possible per a totes les famílies, sòcies de
l’AMPA.

INSCRIPCIÓ AMPA